Kuntavaalit: ”Ihmisillä tulee olla mahdollisuus asioida ilman nettiä”

Viime vuosikymmeninä suomalainen yhteiskunta on digitalisoitunut voimakkaasti. Sen, mitä asiakaspalvelijat tekivät aiemmin esimerkiksi pankkien asiakaspalvelutiskeillä tai lentoasemien lähtöselvityksessä, asiakas tekeekin nyt itse. Asiakkaasta on tullut resurssi.

Lue lisää aiheesta

Haluatko lukea koko jutun?

Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.

Tilaa 1 kk 1 €

Digitilauksen sisältö

  • Keski-Hame.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
  • Näköislehti
  • Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
  • Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi